نوشته شده توسط : salamati

بامیه موجب تسهیل انتشار باکتری های خوب مانند پروبیوتیک در بدن می شود. این خاصیت بامیه مشابه با عملکرد ماست در روده کوچک است که به تولید ویتامین BB کمپلکس می انجامد. به علاوه بامیه یک سبزی ملین بسیار عالی است که روده تحریک پذیر (زود  رنج) را درمان می کند و موجب بهبود زخم ها و آرامش دستگاه گوارش می شود.

پروتیئن ها و روغن های موجود در دانه های بامیه به عنوان منابعی از پروتئین های گیاهی به شمار می روند. بامیه غنی از اسیدهای آمینه مانند تریپتوفان, سیستئین و سایر اسیدهای آمینه گوگردی بوده که برای سلامتی بسیار مفید هستند. هر 100 گرم بامیه تنها 30 کالری دارد و هیچ نوع چربی اشباع شده و کلسترولی در آن وجود ندارد.

فواید بامیه برای زنان باردار

مصرف بامیه همراه با دیگر سبزیجات به زنان باردار بسیار توصیه می شود چرا که بامیه سرشار از اسید فولیک است. اسید فولیک یکی از ویتامین های ضروری برای شکل گیری لوله عصبی جنین در طی هفته 4 تا 12 بارداری است. هر 100 گرم بامیه حدود 222 درصد از نیاز روزانه به فولات را برای بدن فراهم می کند. مصرف مواد غذایی طبیعی غنی از فولات به خصوص در طول دوره قبل از لقاح به کاهش بروزنقص لوله عصبی در نوزادان کمک می کند.

مزایای بامیه در تقویت سیستم ایمنی بدن

بامیه یکی از منابع ویتامین C به شمار می رود و حدود 36 درصد از نیاز روزانه به این ویتامین را برای بدن تامین می کند. ویتامین C فواید بسیاری برای سلامتی دارد. از جمله مهمترین فواید ویتامین C می توان به تقویت سیستم ایمنی اشاره کرد. به همین دلیل یکی دیگر از خواص بامیه مقابله با عفونت ها, کاهش برخی علائم سرماخوردگی مانند سرفه است. از آن جایی که ویتامین C یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان ها محسوب می شود, صدمات ناشی از رادیکال های آزاد در بدن را خنثی می کند.

کاهش وزن با بامیه

بامیه یک سبزی ایده آل برای کاهش وزن به شمار می رود. جالب است این سبزی در اثر حرارت بالا, خواص خود را از دست نمی دهد. از آن جایی که بامیه سرشار از فیبرهای غذایی است در کنترل کلسترول و چاقی نقش مهمی دارد. به همین دلیل به افرادی که قصد کاهش وزن دارند توصیه می شود بامیه را در برنامه غذایی خود جای دهند.

ژل لاغری فوری بدن هات چیلی

برای رفع چربی های موضعی می توانید از ژل لاغری هات چیلی مصرف کنید.

این کرم لاغری بر پایه عصاره چیلی، چای سبز،کافئین و الکارنتین است.

برای درمان سلولیت می توان از این کرم ضد سلولیت بهر گرفت.

ژل لاغری شکم و پهلو و سایر نقاط بدن دارای اثردهی فوری است.

ژل لاغری هات چیلی کاهش سایز و چربی سوزی فوری

رژلب میبلین اصل امریکا

یکی از رکن های اصلی آرایش رژلب با دوام است.

رژلب میبلین یک انتخاب ایده آل است، این رژلب بدون سرب ویتامینه است.

این رژلب مات و کرمی میبلین دارای ویتامین A , E است.

رژلب میبلین اصل دارای ماندگاری طولانی است

خواص بامیه برای پوست و مو و بینایی

بامیه به عنوان یکی از سبزیجات با بالاترین سطح آنتی اکسیدانی شناخته شده است. ویتامین A, آنتی اکسیدان فلاونوئید مانند بتا کاروتن, زیگزانتین و لوتئین از جمله مهمترین آنتی اکسیدان های موجود در بامیه هستند که موجب حفظ سلامت چشم و بینایی, حفظغشاهای مخاطی و پوست سالم, محافظت از سرطان ریه و حفره دهان می شوند.

فواید بامیه برای مو

شما می توانید مقداری بامیه را جوشانده، خنک کرده و سپس با آب لیمو مخلوط کنید و بر روی موهایتان قرار دهید. انجام این کار باعث براق شدن و افزایش شادابی موها می شود.

 

بامیه برای لاغری

بامیه دارای پلی‌ساکاریدهایی است که خاصیت چربی‌سوزی دارند و باعث کاهش وزن می‌شوند. همچنین بامیه در گروه مواد غذایی کم کالری قرار دارد و دارای فیبر فراوان است و چون از مواد معدنی غنی است، مصرف آن به‌صورت پخته یا خام باعث احساس سیری طولانی‌مدت می‌شود که این خود مثل یک ضداشتها عمل می‌کند وبه همین جهت بامیه برای لاغری تاثیر مثبتی دارد. همچنین بامیه خاصیت ادرارآوری دارد و با دفع آب اضافی سموم بدن را دفع کرده و از این طریق نیز موجب کاهش وزن و لاغری می‌شود.

 

با این‌حال هرچقدر بامیه برای لاغری تاثیر داشته باشد؛ همچون مواد غذایی دیگر به‌تنهایی نمی‌تواند معجزه کند و تنها با تاثیر مثبتی که روی گوارش دارد، به سلامتی بدن و همچنین کارکرد بهتر دستگاه گوارش کمک می‌کند. به همین دلیل برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام باید از یک رژیم لاغری اصولی استفاده کنید. پیشنهاد بسیاری از افراد، رژیم‌های بهاره غفاری است که نه‌تنها به تناسب اندام شما کمک می‌کند، بلکه با محدود نکردن مواد غذایی خاص، به تامین مواد معدنی و ویتامین‌ها کمک می‌کند. چنانچه می‌خواهید همین حالا رژیم خود را دریافت نمایید، بر روی رژیم آنلاین من کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی غفاری دایت کلیک نمایید.

 

 

ویتامین های نهفنه در بامیه

 

بامیه سرشار از ویتامین های گروه B کمپلکس مانند نیاسین, ویتامین B6, تیامین و اسید پانتوتنیک است. پوست بامیه منبع خوبی از ویتامین K است. همانطور که می دانید ویتامین K یک عامل کمکی برای آنزیم های لخته شدن خون است و برای تقویت استخوان ها ضروری است. از این رو یکی از موثرترین خواص بامیه, حفظ سلامت استخوان ها می باشد. مواد معدنی مهمی مانند آهن, کلسیم, منگنز و منیزیم در بامیه نیز به حفظ سلامت عمومی بدن کمک می کنند.

خواص بامیه موجب شگفتی همه افراد شده و آن ها را تشویق به مصرف این سبزی می کند. از آن جایی که این سبزی سرشار از ویتامین های مورد نیاز بدن خانم ها می باشد, به زنان توصیه می شود حتما از بامیه استفاده نمایند.

برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان

برای برنزه شدن با آفتاب و سولاریوم می توانید کرم برنزه کننده فلورسان را انتخاب نمایید.

لوسیون برنزه کننده فلورسان دارای رنگ دهی فوری از اولین جلسه است.

برنزه کننده فلورسان ساخت کشور روسیه است.

این کرم برنزه مرطوب کننده و ویتامینه پوست نیز است.

 

 

محلول ضد ریزش مو فوری شوک

درمان قطعی ریزش مو با محلول ضد ریزش شوک

رشد مجدد مو بدون بازگشت با محلول ضد ریزش مو شوک بایوفول کانادا

افزایش ضخامت مو با تونیک ضد ریزش مو شوک بایوفول

این محلول ضد ریزش مو گیاهی فاقد ماینوکسیدیل و ویتامینه و ارگانیک است.

 





:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: